700mhz?

Autor: WiR (crak.net_at_poczta.fm)
Data: Sun 04 Nov 2001 - 19:11:59 MET

Witam
Mam taki komputer

Procesor - Intel Pentium III 667Mhz FBS 133Mhz
P.Glowna - Asus Cubx ATX ( Intel 440BX )
P.Ram - Kingston 128MB ( 133Mhz )
Reszta chyba nie istotna
Dzisiaj cos mnie naszło żeby podkręcić procesor, wiatrak to zwykły BOX do P3
W biosie zmieniłem taktowanie FBS z 133mhz na 140mhz, lecz ta operacja
pociągnęła za sobą zmianę taktowania PCI z 32.5mhz na 35.0mhz i tyle było
zmian w biosie temperatura procesora oscyluje w granicach 45-50C i podobnie
jest pod windą w programie
Probe V2.14.04 moje pytanie jest takie czy wzrost taktowania procesora o
33mhz i FBS o 7mhz przy zwiększonej temperaturze około 5-9C jest opłacalny
sam zysk mocy raczej niewielki :/ czy temperatura 50-55C jest w miarę
dopuszczalna dla P3 czy warto pozostawiać 700mhz? komputer wydaje się
pracować stabilnie jak na razie.

Z góry dzięki za wszelki sugestie.