Re: (ot) tlumaczenie

Autor: Marcin Frankowski (ab_at_anti.spam.com)
Data: Thu 29 Nov 2001 - 11:49:31 MET

Łukasz 'ptashek' Szmit wrote:

> Co Ty nie powiesz...
> Zainteresuj się systemem GIST.

A może byś rzucił odsyłacz?

> Wprawdzie polski nie jest obsługiwany, ale za to translacje eng-de -->
> de-eng i parę innych działają wyśmienicie.

Translacje????? A na marginesie to angielski i niemiecki to jedna
rodzina językowa, podobna gramatyka, składnia itp, to i łatwo uzyskać
dobry wynik. Automatyczne tłumaczenia polski <-> czeski też pewnie
byłyby dobre, ale tu mowa o językach z dwóch rodzin. Mam nadzieję, że
teraz się rozumiemy.

--
                   Z szaconeczkiem, Marcin
                  marcinf -at- globe.net.nz