Re: PROMOCJE??? NO NIE WIEM:(

Autor: CaSTroL (jacek_01_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 29 Nov 2001 - 12:18:14 MET

Użytkownik <gkogut_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Witam wszystkich,
> Ostatnio przydarzyla mi sie niemila przygoda, a mianowicie
mialem
> watpliwa przyjemnosc przekonac się na wlasnej skorze o tym jak COMPAQ
POLSKA
> traktuje swoich klientow. Dlatego tez postanowilem cala sprawe opisac na
lamach

[ciach]

Po pierwsze na rozpatrzenie i naprawe towaru firma ma 2 tygodnie a nie jak w
twoim wypadku poltora miecha!!!!!!
Po drugie ja na twoim miejscu zwrocil bym sie do PIHu(panstwowa inspekcja
handlowa) i wszystrko im zglosil. Oni uwielbiaja takie sprawy.
Wogole to oddaj kompa ponownie,
Po trzech razach powinni ci wuymienic komputer na nowy, wolny od wad