Re: PROMOCJE??? NO NIE WIEM:(

Autor: Sphinxozo (sphinxozo_at_hotmail.com)
Data: Thu 29 Nov 2001 - 13:31:51 MET

In article <1c68.000001cb.3c059df3_at_newsgate.onet.pl>, gkogut_at_wp.pl
says...
> Witam wszystkich,
> Ostatnio przydarzyla mi sie niemila przygoda, a mianowicie mialem
> watpliwa przyjemnosc przekonac się na wlasnej skorze o tym jak COMPAQ POLSKA
> traktuje swoich klientow. Dlatego tez postanowilem cala sprawe opisac na lamach
> grupy. Mam nadzieje, ze dzieki temu wszyscy którzy planuja zakup nowego sprzetu
> zastanowia sie dokladnie nad wyborem marki.

[...]
Nie to zebym robil komus reklame ale kupic trzeba bylo sobie Dell'a
Mamy ich kilka i z serwisem jest tak dzwonisz przyjezdza do ciebie
nastepnego dnia i wymienia klocka na inny o ile nie jest w stanie nic
zrobic, czesci maja wszystkie lacznie ze starozytnymi PPro :)
i daja 3 lata gwarancji na dzien dobry teraz chyba jeszcze dostal bys
drukarke albo palma jakiegos jako bonus.