Re: Glosniki Creative SoundWorks DTT 2200 - opinie [troche OT]

Autor: Krzysztof Kwasniewicz (tasiorsa_at_poczta.fm)
Data: Wed 28 Nov 2001 - 18:15:45 MET

Uzytkownik "Sebastian Demski" <sdemski_at_wp.pl> napisal
> Aha kazdy audiofil powie Ci, ze to szmelc i szkoda kasy. Lepiej dolozyc
qpic
> sobie wzmachol Denona pozadny zestaw glosników za 5000 i dopiero mozna
> sluchac muzy :)
Ja audiofilem nie jestem ale to jest swieta racja.
Sam mam takie i nie jest to mala róznica w jakosci ale naprawde wielka
przepasc.
Za zadne pieniadze nie zamienil bym ich nawet na jakies DTT 2200!
Pozdrówka,

--
Kwasniewicz Krzysztof(TASIOR)
tasiorsa_at_poczta.fm