Re: Glosniki Creative SoundWorks DTT 2200 - opinie [troche OT]

Autor: Sebastian Demski (sdemski_at_wp.pl)
Data: Tue 27 Nov 2001 - 16:04:46 MET

> Witam grupowiczow :)
> Wiem ze moze glosniki to niekoniecznie temat tej grupy, ale mozna je kupic
> w sklepie komputerowym wiec pytam :)))))
> Otoz cena ich kreci sie w granicach 480-520 PLN, chcialbym sie dowiedziec
> cos wiecej o nich czy warte sa swojej ceny i czy za mniejsze pieniadze
> mozna kupic cos o podobnej jakosci. Jesli moge to prosze o jakies
> konkretne opinie.
> Z gory thx wszystkim
> Pozdrawiam

Przesiadlem sie na ten zestawik z pary glosników Primax 120W i Samsung 5100
i powiem, ze slychac róznice. Basik bardziej czysty (subwoofer Samsunga
troche warczal) a i reszta na pewno nie gorsza. W kazdym razie ja nie
zaluje.
Aha kazdy audiofil powie Ci, ze to szmelc i szkoda kasy. Lepiej dolozyc qpic
sobie wzmachol Denona pozadny zestaw glosników za 5000 i dopiero mozna
sluchac muzy :)

Pozdro. Seba