Re: Port podczerwieni

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 28 Nov 2001 - 14:40:17 MET

Robert Bro?ek wrote:

> Jeśli chodzi Ci o taki klasyczny port IrDA podłączany do złącza na
> płycie (jeśli je masz) to najprościej (a przynajmniej najtaniej) jest
> taki cos zrobić samemu. Schemacik bardzo prosty, koszty części około
> 20-25 zł. Zrobiłem i działa, testowałem zarówno z telefonem (Nokia
> 6210), jak i z laptopem.

Gdzie kupowales tak tanio te czesci ?
chodzi mi glownie o odbiornik i nadajnik podczerwieni.
Pytalem sie w wielu sklepach to nawet tego nie mieli jeszcze.
A nie chce czekac na sprzedaz wysylkowa 2 tygodnie i zaplacic 100%
drozej.

Podaj adres schematu, ktory chodzi.
Bo zrobilem 2 irdy pod rs232 do czytania i nie chodza
a kupilem gotowy i jest troche inny schemat i chodzi.

Jacek