Re: Port podczerwieni

Autor: Robert Brożek (rbrozek_at_marelli.com.pl)
Data: Wed 28 Nov 2001 - 13:26:54 MET

28 listopada 2001 o 11:27, Andrzej <andrzej_at_biuinf.pl> napisał(a):

> Witam
> Mam pytanko, czy istnieje na rynku port podczerwieni, który można
> zainstalować do peceta, do którego można podlączyć się telefonem lub
> drukarką
> Może ktoś czegoś takiego używa

Jeśli chodzi Ci o taki klasyczny port IrDA podłączany do złącza na
płycie (jeśli je masz) to najprościej (a przynajmniej najtaniej) jest
taki cos zrobić samemu. Schemacik bardzo prosty, koszty części około
20-25 zł. Zrobiłem i działa, testowałem zarówno z telefonem (Nokia
6210), jak i z laptopem.

| Robert Brożek          |
| rbrozek_at_marelli.com.pl |