Re: Duron 700

Autor: Marcin Witkowski (m.witkowski_at_ppwk.pl)
Data: Wed 28 Nov 2001 - 11:22:00 MET


"Grzegorz Jurczak" <gjurcz_at_ippt.gov.pl> wrote in message
news:9u2d1o$62r$1_at_sunsite.icm.edu.pl...
> Witam
>
> Zafundowalem sobie ostatnio Duronika na KT133A i mam z nim maly
problem.Komp
> w obliczeniach czysto matematycznych chodzi bez zarzutu (Hot CPU Tester,
> Prime95), ale notorycznie wywala sie pod 3DMarkiem2000 zwlaszcza przy
> helikopterze i tylko w najwyzszych detalach. Kombinowalem na rozne sposoby
> (od zmniejszenia taktowania proca i pamieci, po AGPx1) az przypadkiem
> odkrylem ze problemem jest ustawienie optymalizacji. Przy optymalizacji
pod
> Athlona wywala sie, ale juz przy 3DNow! jest spoko.
>
> Czy mam podejrzewac ze uwalone sa rejestry odpowiedzialne za 3DNow!+???
>
> W sumie to moglo by sie zgadzac, bo w starszych (CStrike) grach chodzi bez
> zgrzytow w nowszych np. Oper. Flashpoint wiesza sie perfidnie dopiero po
> dluzszym graniu (np. przy ladowaniu nowej mapy). A moze ktos przerabial
juz
> ten problem? Windows98SE (pod W2k 3DMark robil reset), reszta sprzetu:
> Viper770U, 2x128MB, Live, zasilacz 235W (ale spoko ciagnal Athlona
Classica
> 700, a na dodatek goscinnie GFDDR)
>
> Pozdrawiam
> Grzegorz Jurczak
>
>
mam asus v7100 pro/se gf2mx, duron 800, 512 mb ram, mobo soltek 75KAV,
system w2k.
z 3dmark 2000 mialem problem jak mialem ustawiony triple buffering. w sumie
i tak bylo niezle bo po prostu zamykal aplikacje i nic poza tym.
po zmianie na double buffering chodzil bez problemu. optymalizacje mialem
ustawiona na T&L.
sprobuj na 3dmark 2001 :)
z tym testem nei mialem zadnych problemow.



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 23:24:51 MET DST