Duron 700

Autor: Grzegorz Jurczak (gjurcz_at_ippt.gov.pl)
Data: Wed 28 Nov 2001 - 11:08:31 MET

Witam

Zafundowalem sobie ostatnio Duronika na KT133A i mam z nim maly problem.Komp
w obliczeniach czysto matematycznych chodzi bez zarzutu (Hot CPU Tester,
Prime95), ale notorycznie wywala sie pod 3DMarkiem2000 zwlaszcza przy
helikopterze i tylko w najwyzszych detalach. Kombinowalem na rozne sposoby
(od zmniejszenia taktowania proca i pamieci, po AGPx1) az przypadkiem
odkrylem ze problemem jest ustawienie optymalizacji. Przy optymalizacji pod
Athlona wywala sie, ale juz przy 3DNow! jest spoko.

Czy mam podejrzewac ze uwalone sa rejestry odpowiedzialne za 3DNow!+???

W sumie to moglo by sie zgadzac, bo w starszych (CStrike) grach chodzi bez
zgrzytow w nowszych np. Oper. Flashpoint wiesza sie perfidnie dopiero po
dluzszym graniu (np. przy ladowaniu nowej mapy). A moze ktos przerabial juz
ten problem? Windows98SE (pod W2k 3DMark robil reset), reszta sprzetu:
Viper770U, 2x128MB, Live, zasilacz 235W (ale spoko ciagnal Athlona Classica
700, a na dodatek goscinnie GFDDR)

Pozdrawiam
Grzegorz Jurczak