Re: Mysz radiowa

Autor: Piotr Nowak (piotrus_at_pocztal.com)
Data: Tue 27 Nov 2001 - 15:41:50 MET

> Masz taką samą. :)
> Sprawdź, czy Twoja bez WinDosa pracuje stale. :)
> Przy okazji -- jak zmienić kanał bez WinDosa?

Pracuje bardzo dobrze. Taka sama mam tez pod Linuxem juz z roczek.
W windzie tez nie mam zainstalowanych zadnych driverow.
A kanal. Pod mysza obok kulki masz taki maly przycisk connect ;)
wcisnij go to sama znajdzie "dobry" kanal. to samo z klawiatura.

Pozdrawiam.
Aha, i jak masz na gwarancji to bym ja podmienil, bo naprawde moja w dosie
racuje idealnie, zarowno mysz jak i klawiatura..

Piotr