Re: co zrobic z ramem?

Autor: vladek_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 26 Nov 2001 - 13:43:26 MET

> taktowanie 75,83,103 MHz o wiele bardziej kaszani w pamieci 133
> niz taktowanie 100 czy 66 .... w tych przypadkach podzial jest prosty
> i wynosi 3/4 oraz 1/2...

swego czasu przeglądając różne cenniki sprzętu zastanawiałem sie dlaczego
pozycje pamięć 100MHz są droższe od pamięć 133MHz i doszedłem do wniosku że
skoro są, to ktoś je kupuje zamiast 133, a skoro kupuje droższe to znaczy że
nie może użyć tańszych, a skoro nie może...

> z tego co wiem problemem jest szybsze (za szybkie) taktowanie, kiedy
> elektrony "nie wyrabiaja na zakretach" niz nizsze, chociaz moge sie mylic
> nie jestem elektronikiem..

z tego co ja wiem to problemów jest znacznie więcej niż za szybkie taktowanie...

vladek