Re: !!! DRUKARKA !!!

Autor: Roman k. (romku1_at_wp.pl)
Data: Sun 25 Nov 2001 - 20:28:20 MET

From: radarek <radarekw_at_poczta.onet.pl>
To: <pl-comp-pecet_at_newsgate.pl>

> Hello...
> Mam problemik z drukarka---HP 695C. Otoz po podlaczeniu do kompa i sieci,
> drukuje mi ona same smieci na gorze kartki (doslownie co chwile chce
pozerac
> papier i drukowac to dziadostwo)... Slyszalem, ze jest to prawdopodobnie
> problem z buforem drukarki. Ponoc istnieja narzedzia do czyszczenia
> takowego...i tu moja prosba...Dajcie mi cynk jak to zrobic i czym jezeli
> ktokolwiek wie...no chyba ze jest inny sposob. Z gory WIELKIE DZIEKI !!!

Nie znam tej akurat drukarki, ale u mnie jest tak, że gdy zaczyna drukować
śmieci na początku niezliczonej ilości kartek, to oznacza, że mam problem z
kontaktem na którymś ze złączy. Nie wiem, pod jakim systemem pracujesz, ale
jeśli to coś z WIN to w "Mój komputer - Drukarki - Twoja drukarka" zobaczysz
po kliknięciu listę zadań. Po prostu je usuń, i próbuj od nowa.

Pozdrowienia
Roman K.