!!! DRUKARKA !!!

Autor: radarek (radarekw_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 25 Nov 2001 - 17:32:37 MET

Hello...
Mam problemik z drukarka---HP 695C. Otoz po podlaczeniu do kompa i sieci,
drukuje mi ona same smieci na gorze kartki (doslownie co chwile chce pozerac
papier i drukowac to dziadostwo)... Slyszalem, ze jest to prawdopodobnie
problem z buforem drukarki. Ponoc istnieja narzedzia do czyszczenia
takowego...i tu moja prosba...Dajcie mi cynk jak to zrobic i czym jezeli
ktokolwiek wie...no chyba ze jest inny sposob. Z gory WIELKIE DZIEKI !!!

--
                        POZDROWIONKA
                    radarekw_at_poczta.onet.pl