Re: Ta brzydka Irda / irda na rs232

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 24 Nov 2001 - 23:15:45 MET

DooMiniK wrote:

> Uzytkownik "Dariusz" <dariusj_at_poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:15209-1006554134_at_pd57.katowice.sdi.tpnet.pl...

> Zmniejsz predkosc przesylu danych - zacznij od b. niskich wartosci.

> Wlasnie.

> Wlaczyles w oprogramowaniu odpowiedni port ?

Dzieki.
Wlaczalem, ale zobaczylem ze te schematy sa chyba wadliwe
i teraz mam irde z ukladem z httt://winlirc.sourceforge.net/
i chodzi, ale znow aplikacja do wykonywania makr sie uwala
i tak w kolo Macieju, a nie chce jej pozwolic, aby z mego peceta zrobila
publicznie dostepny serwer w internecie.

Jak znasz jakis dzialajacy program do pilota zdalnego sterowania to daj
znac.

Jacek
Jacek