Re: SOLTEK SL-67FV1 - PROBLEM!!!!!!

Autor: KarolGT (KarolGT_at_interia.pl)
Data: Sat 24 Nov 2001 - 23:29:45 MET

Oki, dzieki za pomoc, w najblizszym czasie ide do sklepu i zrobie zwanture,
juz kilka razy mowilem im, ze ten komputer chodzi za wolno, ale oni zawsze
mowili, ze zeby to stwierdzic, to trzeba przeinstalowac winde i na swiezej
uruchomic Sandre, ale za to oczywiscie kaza sobie placic i jeszcze zabieraja
komputer na jakis tydzien.