Re: ---== NOWY SPRZĘCIOR - co wybrać? ==---

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sat 24 Nov 2001 - 18:41:34 MET

"shephard" <shephard_at_poczta.onet.pl> wrote in message

> Do wszystkiego innego ;)
> Gościu wcześniej nie miał kompa, wiec gry (z pewnością niezbyt
zaawansowane
> graficznie - ludzie jego pokroju zajmują się saperem ;), edytory textu
> (office i pewnie nic poza tym...), ale nie profesjonalnie, multimedia itp.
> itd. Słowem nic co wymagało by jakichś wielgachnych mocy obliczeniowych.

Aha czyli duron 1GHz spokojnie wystarczy, a nawet bedzie za szybki ;-)

> dlaczego nie?

Bo nie, tak ogulnie za caloksztalt :-)

> cena?

A jaka jest?

> Jak do tej pory bije wszystkie analogiczne konstrukcje...

Na kt266a? Testow solteka nie przypominam sobie
mozesz podac jakis link/

> Też mi się wydaje że 32MB niewiele da...

Wez tego winfasta

> Heh, akurat te firmy siakos nie wytrzymywały miecha...

Pech... to moze byc quantum.
Ale tak wogle to bardz dobre firmy :-)

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!