Re: ---== NOWY SPRZĘCIOR - co wybrać? ==---

Autor: shephard (shephard_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 24 Nov 2001 - 18:08:11 MET

Użytkownik "Krzysiek" <silverman_at_go2.pl> napisał w wiadomości

> Napisz do czego bedzie sluzyl, a nie do czego nie bedzie sluzyl :-)

Do wszystkiego innego ;)
Gościu wcześniej nie miał kompa, wiec gry (z pewnością niezbyt zaawansowane
graficznie - ludzie jego pokroju zajmują się saperem ;), edytory textu
(office i pewnie nic poza tym...), ale nie profesjonalnie, multimedia itp.
itd. Słowem nic co wymagało by jakichś wielgachnych mocy obliczeniowych.

> Nie lubie solteka wiec polecam epoxa albo msi na kt266a :-)

dlaczego nie? cena?
Jak do tej pory bije wszystkie analogiczne konstrukcje...

> Co bedziesz robil na kompie????? A 64mb nie potrzebne.

Też mi się wydaje że 32MB niewiele da...

> Maxtor albo fujitsu

Heh, akurat te firmy siakos nie wytrzymywały miecha...

--
    pozdroofka