Re: Bardzo wydajny sprzet

Autor: Piotr Nowak (piotrus_at_pocztal.com)
Data: Sat 24 Nov 2001 - 18:11:51 MET

> Athlon Xp też działa w dual'u, MP jest po prostu certyfikowany
> do SMP (cokolwiek miałoby to znaczyć) i ma odblokowany mnożnik.
> (www.aceshardware.com )
> Nie wiem czy płyty Tyan'a mają możliwość zmiany mnożnika
> bo możnaby kupić MP1600+ (1.4Ghz) i podkręcić nawet bez zmiany
> napięcia na MP1800+ (1.53Ghz). Oczywiście do krytycznych zastosowań
> jest to śmieszne no ale gdy wspominasz o dyskach IDE to co mi szkodzi
> napisać.

Tak przegladam siec i sie zastanawiam, ze zamiast Tyan thunder wzialbym Tyan
tiger.
miesci sie w zwyklej obudowie atx, ale nie ma SCSI. Teraz czy jest sens
kupowac kontroler scsi osobno czy lepiej jednak wziasc onboard? roznice w
wydajnosci?
w cenie? Nie potrzebuje dwoch LAN i karty graf onboard.

Na razie jedyne co mam ustalone to ze beda to dwa XP 1700+ oraz 512 MB DDR
 na poczatek, bo koncowa wartosc pewnie bedzie 2-3GB, zalezy jak z kasa
wyjde)
Podkrecac prockow nie bede, bo liczyc sie bedzie stabilnosc. Mysle ze oba
procki beda mialy caly czas 100% obciazenia. a poza tym to musialbym kupic
duzo drozsze MP zeby podkrecic, czyli moge po prostu kupic tansze, szybsze
XP :)

Jeszcze jedna rzecz jaka bedzie wazna w tym systemie to... glosnosc ;)
powinien byc cichy, nie wiem na ile mi sie to uda.. ale zobaczymy.

Pozdrawiam

Piotr