Re: HDD 40GB, 7200obr/min

Autor: Egghead (WYTNIJ.egghead_at_wp.pl)
Data: Sat 24 Nov 2001 - 12:42:01 MET

> A co jesli chodzi o Maxtor DiamondMax, Quantum FireBall AS plus, Segate
> Baracuda IV, bo tylko takie sa w sklepie w ktorym chce kupic (no i jeszcze
IBM,
> ale wiadomo jak to ostatnio z nim bywa)?

Z Quantumami nie mam do czynienia - może inni coś podpowiedzą. Co do Maxtora
to jest niemal tak dobry jak Fujitsu - może nieco głośniejszy i jednak
częściej widzę je serwisie (ale też więcej ich się sprzedaje - vide cena). O
Seagate nic nie powiem, bo też mi ostatnio podpadli. Zresztą Barracudy IV są
dość krótko na rynku, trudno coś mówić o padliwości, parametry mają bardzo
dobre, tylko znów - cena.
Pozdrawiam
Egghead