Re: zmiana płyty głównej

Autor: Rafal Neumann (neumann_at_skrzynka.pl)
Data: Sun 04 Nov 2001 - 12:00:22 MET

Użytkownik "straits" <straits_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> No nie wiem... ASUS oraz ABIT w niezależnych testach mają znacznie więcej
> punktów niż konkurencja i pomimo swojej ceny wszystkie testy wygrywają...
> Kumpel kupił po mnie 6 miesięcy płytę ACORP - Shuttle'a albo coś podonego
> procem 350 MHz P2, a ja wcześniej o pól roku 333 MHZ P2 - i u niego max.
> pójdzie 500 Mhz P2 lub Celeron 466, a u siebie włożyłem 633 Mhz Celka i
> śmiga - coś w tym jednak musi być. Pozatym jak kupowałem swoją płytę -
ASUS
> P2B - to nie liczyłem, że będę mógł włożyć na nią coś więcej. A mogę
> powiedzieć, że przy kupnie kompa za 3-4 tysiące dopłacić te 150-200 zł do
> lepszej płyty to chyba nie robi różnicy... Pozatym Qmpel kupił płytę
(miała
> byś podobno super) i od 6 miesięcy męczy się, i chodzi do serwisu bo płyta
> co jakiś czas odmawia posłuszeństwa...

przeciez nie polecam plyt typy PC CHIPS ,to ze warto kupic dobra plyte to
oczywiste ale co powiesz
na ECS K7S5A SiS-735 + LAN za 350zl albo Gigabyte, lub Shuttle AK31za 470zl
albo Epox 8KHA+ (Via KT266A) za 580zl a tymczasem Asus > Asus A7M266
AMD-761 820zl ,plyta Asus na kiepskim chipsecie ALI > 645zl a na starym
via133 > 470zl

Rafal Neumann