Re: zmiana płyty głównej

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sun 04 Nov 2001 - 13:12:25 MET

"straits" <straits_at_go2.pl> wrote in message

> No nie wiem... ASUS oraz ABIT w niezależnych testach mają znacznie więcej
> punktów niż konkurencja i pomimo swojej ceny wszystkie testy wygrywają...

Pokaz mi te testy :-)

> P2B - to nie liczyłem, że będę mógł włożyć na nią coś więcej.

No dobra ele piszemy teraz o wspulczesnych plytach

> powiedzieć, że przy kupnie kompa za 3-4 tysiące dopłacić te 150-200 zł do
> lepszej płyty to chyba nie robi różnicy...

Pewnie ze wazna jest dobra plyta ale asus i abit to nie jedyne firmy
co robia dobre plyty. Szczegulnie, ze abit zrobil ladnie w konia ludzi ze
starszymi reversami abita kt7a ba plyta jest szybka ale konfiguracja
jej nie jest prosta i plyta jest racczej malo kompatybilna.

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!