Re: Korekcja bledow cdrom LG x52

Autor: plachecki_at_post.pl
Data: Sat 03 Nov 2001 - 12:29:18 MET

| Od pewnego czasu zle sie dzieje z ww cd. Przy czytaniu rozpędza się i
| zwalnia jakby miał problemy z korekcją. Sprawdzalem cdspeedem i wykres
| predkosci idzie x : 22,24,8,16,28,9,32,8... ;średnia koło x20 Nawet z

na teac 540e 40x zaczyna od 18x a konczy na 39,55x z kazda plyta

| idealną nówką tłoczonką z gazety. Poza tym pojawił się jeszcze problem że

po pierwsze płyty z gazet nigdy nie sa idealnie tłoczone, maja wiele błędów, od złego wyważenia do fragmentacji danych

| niektórych płytek wogóle nie widzi albo trza wkładać kilka razy.
| Cdrom jest nie mój więc nie bardzo wiem od kiedy się zaczęło tak chrzanić.

bo to sa napedy jedno roczne, tzn dzialaja sprawnie krotko, dzialaja kiepsko itd.

| Wcześniej chodził na 98 SE, a teraz przeinstalowałem Win ME,
| zainstalowałem via 4in1 w 4.35, DMA włączone. Kompakt jest na osobnym
| kabelku.
| Czy ktoś z grupowiczów spotkał się z takim problemem?
| A może to norma w LG ?

dokładnie to jest norma (dla lg), a poza tym sa przypadki rozerwania plyty w napedzie :)