Korekcja bledow cdrom LG x52

Autor: Tomek G. (tomek_at_best.of.pl)
Data: Fri 02 Nov 2001 - 20:12:32 MET

Od pewnego czasu zle sie dzieje z ww cd. Przy czytaniu rozpędza się i
zwalnia jakby miał problemy z korekcją. Sprawdzalem cdspeedem i wykres
predkosci idzie x : 22,24,8,16,28,9,32,8... ;średnia koło x20 Nawet z
idealną nówką tłoczonką z gazety. Poza tym pojawił się jeszcze problem że
niektórych płytek wogóle nie widzi albo trza wkładać kilka razy.
Cdrom jest nie mój więc nie bardzo wiem od kiedy się zaczęło tak chrzanić.
Wcześniej chodził na 98 SE, a teraz przeinstalowałem Win ME,
zainstalowałem via 4in1 w 4.35, DMA włączone. Kompakt jest na osobnym
kabelku.
Czy ktoś z grupowiczów spotkał się z takim problemem?
A może to norma w LG ?