Re: Co jest z ak31 shuttla..

Autor: Vegeta (daro_w_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 02 Nov 2001 - 10:22:17 MET

"Pasza" <pasza_at_acn.waw.pl> wrote in message
> Witam!
>
> Kupiłem tydzień temu na warszawskiej giełdzie komputerowej shuttle ak31
rev.
> 3.1 na kt266a - przynajmniej tak mi się wydawało - po po odpadnięciu małej
> naklejki zobaczyłem na płycie napis: ak31v20. Bios był od rev 3.1 - ale po
> flashu na ten od 2.0 też działa.
> Problem jest taki, że potrafi się wieszać w biosie - czasem po próbie
> wejścia do setupu pokazuje mi się niebieski pasek na dole ekranu i wisi,
> albo po wejściu do menu PC Health - pokazuje przez chwilę temperaturę,
> [...]

Jaki masz wiatrak na procesorze? We wszystkich Abitach jesli podlaczysz
wentylator bez pomiaru obrotow do CPU Fan lub Fan1 to jest identyczny objaw.
Zwis przy 50% prob wejscia do biosu (niebieski pasek) i zawsze zwis w PC
Health. Moze w Shuttle jest podobnie ?

--
V.E.G.E.T.A.
Vigilant Electronic Galactic Exploration and Troubleshooting Android