Co jest z ak31 shuttla..

Autor: Pasza (pasza_at_acn.waw.pl)
Data: Fri 02 Nov 2001 - 18:32:05 MET

Witam!

Kupiłem tydzień temu na warszawskiej giełdzie komputerowej shuttle ak31 rev.
3.1 na kt266a - przynajmniej tak mi się wydawało - po po odpadnięciu małej
naklejki zobaczyłem na płycie napis: ak31v20. Bios był od rev 3.1 - ale po
flashu na ten od 2.0 też działa.
   Problem jest taki, że potrafi się wieszać w biosie - czasem po próbie
wejścia do setupu pokazuje mi się niebieski pasek na dole ekranu i wisi,
albo po wejściu do menu PC Health - pokazuje przez chwilę temperaturę,
obroty itd. - po czym wisi. Czy ktoś spotkał się już z tym problemem - czy
to wina płyty, jak poznać czy to jest na kt266a czy nie (na northbridge`u
jest akurat radiatorek z wentylatorkiem - mogę go zdjąć i zobaczyć - ale
może da się prośćiej). Problem występuje we wszystkich wersjach biosu jakich
spróbowałem (pod 2.0 i 3.0),

Reszta sprzętu:
Athlon XP 1333 (1500+), Geforce 2 400 MX, SB-Live i jakaś sieciówka
Compexa,

--
Pasza