Re: Athlon 1.4 - teperatura - SZOK :)))

Autor: _at_r2r
Data: Fri 02 Nov 2001 - 08:55:08 MET

"Krzysiek" <silverman_at_go2.pl> napisał(a):

>Nie chodzi o glosnosc tylko o to ze volcanoII ma tendecje to
>wprowadzanie w wibracje malo stabilne obudowy :-)

Wydaje sie mieć lekko niewyważony wentylator :-(. U mnie brzęczało wszystko
co mozliwe w kompie ;-).

>Ale to dobry cooler.

Dobry ale nei najlepszy - okazuje sie że zwykłe dostepne normanie w
sklepach i dużo tańsze coolery mozna nabyć już za 50 zł. Volcano II
szczerze nie polecam (nie wiem jak nowsze modele ale jak mają ten sam
wentylator to też nei polecam).

Pozdrawiam!

--
@r2r  artur_at_symboliczna.net