Re: Athlon 1.4 - teperatura - SZOK :)))

Autor: _at_r2r
Data: Fri 02 Nov 2001 - 08:52:17 MET

"BossMan" <b0ssman_at_skrzynka.pl> napisał(a):

>sam mam teraz volcano II i hmm... w sumie nie narzekam :)

a ja miełem Volcano 2 - wpadał w jakieś dziwnie drgania, strasznie głosny,
strzasznie i to nie tylko u mnei tego doświadczyłem. Z tego co widziełem -
one tak mają :-(. Dlatego kupiłem sobie wentylator Cooler Master EP5-6I5I i
mam 2 razy cisze i 5 stopni mniej. W tej chwili mam na Athlonie 1200 przy
max obciażeniu około 47 stopni. Dlatego polecam Cooler Master EP5-6I5I -
wydajny i powiedzmy znośnie głośny ;-) (no i kosztuje 55 zł ;-).

Pozdrawiam!

--
@r2r  artur_at_symboliczna.net