Re: cd rw

Autor: BossMan (b0ssman_at_skrzynka.pl)
Data: Tue 23 Oct 2001 - 00:39:57 MET DST

> czy ktos moze mi wytlumaczyc na czym dokladnie polega zamykanie sesji i
> zamykanie cd (lub zostawianie go otwartego) ?
jak zamkniesz plyte to juz nic na niej nie masz szansy nagrac nawet jesli
czysto teroretycznie jest na niej jeszcze wolne miejsce
jak zamkniesz sesje a nie zamkniesz plyty to w przyszlosci bedziesz mogl
jeszcze
cos na nia nagrac. niestety odbywa sie to kosztem utraty kilkudziesieciu mb.
pozdrawiam
BossMan