Re: cd rw

Autor: Darek (agap_at_optonline.net)
Data: Tue 23 Oct 2001 - 01:18:14 MET DST

On Tue, 23 Oct 2001 00:38:47 +0200, "cosmalabadeusz"
<cosmalabadeusz_at_wp.pl> wrote:

>czy ktos moze mi wytlumaczyc na czym dokladnie polega zamykanie sesji i
>zamykanie cd (lub zostawianie go otwartego) ?
>probowalem znalezc te informacje gdzies w instrukcjach obslugi programow
>dolaczonych do nagrywarki, ale niestety nigdzie nie moglem nic na ten temat
>znalezc

zamkniecie sesji to zapisanie w "table of content" informacji o tym co
zostalo zapisane i pozostawienie mozliwosci dalszego nagrywania na
dysku
zamkniecie dysku polega na zapisaniu w "table of content" co zostalo
zapisane na dysku - niekoniecznie wszystkich sesji, to juz twoj wybor
czy chcesz aby wszystkie sesje pokazaly sie na dysku, i umieszczenie
informacji dla nagrywarki ze juz nic nie mozna zapisac na dysku.

Jeden ze sposobow zabezpieczen to umieszczanie na dysku "table of
content" z blednymi informacjami, nie wszystkie starsze drukarki i
oprogramowanie poradza sobie z zapisaniem table of content
Jak ktos juz napisal , zapisywanie dyskow wielosesyjnych wiaze sie z
utrata miejcsa na cdr/rw gdyz table of content jest zapisywana
kilkakrotnie - nowa sesja nowe table of content