Re: ECS K7S5A - problemy z konfiguracją

Autor: Grzech (surymspam_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 22 Oct 2001 - 23:57:23 MET DST

Użytkownik "bynek" <bynek_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> Zestaw: ECS K7S5A, 256MB DDR, GeForce 2MX-400 TV-out, Sound Blaster Live,
> Microcom InPorte Voise, AverMedia TV.
> Mam problem z konfiguracja i ustawieniem tych komponentow.
> Karta grafiki jest na 11 przerwaniu, modem na 10, dzwiekowa na 5 i 10,
> telewizyjna na 10.
> Po zainstalowaniu wszystko chodzi, telewizje można ogladac.
> Po resecie komputera, nastepuje konflikt przerwan i system sie wywala.
> Pomaga dopiero w trybie awaryjnym usuniecie karty telewizyjnej i jej
ponowna
> instalacja.
> [...]

wyłącz w biosie COMy, (chyba że masz mysz/sdi) oraz paralela (lub usb,
jak tam masz drukare). to powinno zapewnić mix w przerwaniachi zwędrowanie
modemu na jakieś inne. live ma
g***ne sterowniki, upewnij się że instalujesz najnowsze, dla wersji 5.1 i
tak dalej.
ewentualnie poszukaj w necie jak wyłączyć pod w98 legacy audio w live. jest
tam
gdzieś taka opcja zabraniająca współdzielenia tego przerwania w
sterownikach.
bez liva za to z tv działa?
w razie czego zawsze możesz zainstalować w2k i posadzić
wszystko na irq9 :)))

--
grzech
odpowiadając na priv, usuń