Re: Bios ?

Autor: Grzech (surymspam_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 22 Oct 2001 - 23:22:36 MET DST

Użytkownik "Pshemol" <pshemol_at_irc.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Jeszcze raz o podkrecaniu bo nie daje mi to spokoju,
> Duron 850 na soltek 75-kav chodzi na 133x7.5 stabilnie (!) i wszystko
byloby
> git
> gdyby nie to ze jak robie reboot to czasami wstaje a czasami nie
>
> po wylaczeniu zasilania i wlaczeniu ponownie przewaznie odpala normalnie.
> Chcialbym wiedziec czy to jest wina Biosu ? i zwiazanych z nim ustawien
> czy moze nie ma szans na 1000MHz z (133)FSB ?
> Aha i czy napiecie mozna podnosic na maxa bez konsekwencji poza
> [...]

miałem takie objawy na abicie kt133 i duronie 650. pomogło jak
wyczyściłem proca acetonem i bardzo starannie ponownie zamalowałem
mostki klejem przewodzącym, ale problemem może być też to, że
w kt133a najpierw proc startuje z domyślnym mnożnikiem, (8.5x133)
a potem się przestawia na 7.5. nie ręczę jednak za to, że tak
jest przy tej płycie

--
grzech
odpowiadając na priv, usuń