Re: Podkręcanie Duron 850 kto się zna ?

Autor: Piotr J. (piotr_j_at_interia.pl.NO.SPAM.PLS)
Data: Mon 22 Oct 2001 - 15:13:34 MET DST

Użytkownik "Paweł Chrobak" <P.Chrobak_at_ds3.uz.zgora.pl> rozpisał się
niemiłosiernie i co nieco chaotycznie w wiadomości
> Mam Durona 850 model 3 stepping 1 i płytę ECS k7vta3 ( na DDR PC 2100)
>
> Otóż chciałbym go podkręcić bo denerwuje mnie,że chodzi na 8,5 x 100 (
> chociaż pamięć chodzi na 133.
> Chciałbym zrobić z tego 6,5 x 133 = 864,5 ale jak. Płyta nie ma
> żadnych udogodnień ani zmiany napięcia ani innych częstotliwości niż
> 100/133.
> Pomyślałem,że jak zmienie tylko mnożnik na 6,5 to powinno byc dobrze i
> chodzić stabilnie na standardowym napięciu, tylko które mostki zmienić.
> Czytałem Chipa przedostatniego ale tam trochę po łebkach polecieli,
> [...]
Niestety, nie znam płyty. Czy masz możliwość zmiany mnożnika? Jeżeli tak, to
na procku musisz zewrzeć cztery mostki przy L1 (każdy osobno, a nie
wszystkie razem:)). Zmieniasz magistralę na 133MHz, i obniżasz mnoznik.
Dzisiaj odpaliłem D850 na 7,5x133MHz przy napięciu 1,7V. Wlaśnie się
testuje, ale na razie żadnych niepokojących objawów. Płyta Soltek 75KAV.
Pozdr.
Piotr