Podkręcanie Duron 850 kto się zna ?

Autor: Paweł Chrobak (P.Chrobak_at_ds3.uz.zgora.pl)
Data: Mon 22 Oct 2001 - 12:25:43 MET DST

Mam Durona 850 model 3 stepping 1 i płytę ECS k7vta3 ( na DDR PC 2100)

Otóż chciałbym go podkręcić bo denerwuje mnie,że chodzi na 8,5 x 100 (
chociaż pamięć chodzi na 133.
    Chciałbym zrobić z tego 6,5 x 133 = 864,5 ale jak. Płyta nie ma
żadnych udogodnień ani zmiany napięcia ani innych częstotliwości niż
100/133.
    Pomyślałem,że jak zmienie tylko mnożnik na 6,5 to powinno byc dobrze i
chodzić stabilnie na standardowym napięciu, tylko które mostki zmienić.
Czytałem Chipa przedostatniego ale tam trochę po łebkach polecieli,
napisali, które mostki i jak ale nie napisali które odpowiadaję za napięcie
ani które za mnożnik, czy ktoś wie które należy zmienić, tak aby napięcie
pozostało bez zmian, albo może które zmienić żeby było 7 * 133 = 931 i czy
to będzie stabilne i na jakim napięciu ( chyba 1,8 musiało by być ) ale i
czy się taka konfiguracja nie przegrzeje, mam coolera TTC-MT1AB-2 ( na 2-óch
wantylatorach i na paście przewodzącej z domieszką srebra )