Re: ECS K7S5A - problemy z konfiguracją

Autor: Exeqtor (rfrankow_at_poczta.fm)
Data: Mon 22 Oct 2001 - 13:06:59 MET DST

Użytkownik "bynek" <bynek_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> Co zrobic, zeby po resecie (w calosci) ponownie odpalil,
> bez tego blendu MSGSRV32 w module "devcon32.dll".
>
> Wydaje mi sie, ze istotna jest kolejnosc kart w slotach.

Niedawno skladalem gosciowi kompa: plyta Abit SA6 na Intel 815EP + Pentium 3
+ SB Live + tuner jakis tani Prolink or something. A wiec dopoki sie nie
zaisntalowalo driverowo i softu do tunera wszystko bylo ok. Po isntalce
tunera i resecie wyskakiwal ten blad ktory opisujesz. W serwisie probowali
inny tuner AverMedia i bylo to samo. W koncu zamiast Live'a wsadzili SB 128
i skonczyly sie problemy. Stwierdzili ze Live sie gryzie z tunerem.
I tak gosc zamiast Live'a ma SB 128 :-))

Exeqtor