OT: Przypisy dolne w WORDZIE

Autor: Jakub Borkowski (jakub10_at_poland.com)
Data: Mon 22 Oct 2001 - 13:04:46 MET DST

Witam !
Wiem, że lekki OT, ale potrzebuję szybkiej pomocy - mam do napisania na
jutro kilkadziesiąt stron. Jak mianowicie sprawić, aby WORD 97/2000 nie
przenosił dolnych przypisów na następną stronę (tzn. po wstawieniu przypisu
często dzieje się tak, że jego opis przenosi na następną stronę, czyli
numerek na jednej a opis na drugiej). Myślałem, że WORD jest bardziej
inteligenty.
Jak by co to może być na priv borkub_at_wp.pl
Pzdr. Kuba