Re: Moj komp jest okropnie wolny. Pomozcie

Autor: Yablon (yablon_at_wasko.pl)
Data: Mon 22 Oct 2001 - 10:09:44 MET DST

Henri napisał(a):

> Mam problem z szybkoscia. Tzn. strasznie wolno chodzi mi pecet. Podczas
> ogladania filmow doslownie mam slajd-show. Jezeli od nowa zainstaluje
> windowsa to wszystko wraca do normy - komputerek dziala jak burza, natomiast
> kilka dni po instalacji znow zwalnia. Dysk jest zdefragmentowany wiec w tym
> napewno nie jest problem. zainstalowalem nawet programik ktory przyspiesza
> HDD, ale zbytnio mi nie pomogl. Czy moze byc problem w tym, iz za duzo
> zainstalowalem programow (co prawda mam zainstalowanych ok 20). Dopiero
> niedawno pojawil sie ten problem. Wczesniej nic takiego nie bylo.

Prawdopodobnie ktorys z zainstalowanych programow robi Ci taki dowcip.
Mozna zainstalowac Winde od nowa i po kazdym zainstalowanym programie
sprawdzac czy filmiki dalej chodza OK.

Pozdrawiam Yablon

--
Tomasz Jablonowski aka Yablon           | GG:       32604 |
yablon_at_wasko.pl                         | ICQ:   51956669 |