Re: hp 930c

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Mon 22 Oct 2001 - 09:59:14 MET DST

Użytkownik . : : Krzysztof : : . <krionix_at_wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9qvgke$50a$1_at_news.tpi.pl...

> Użytkownik "jury" <jur3_at_box3.gnet.pl> napisał w wiadomości
> >

> jaki bios ? usb wlaczone ?
>
> mam ta mobo i 640c dziala cool na isb

no tak na isb to co innego !!! na tym to nawet elektryczne szczoteczki do
zębów uruchamiam z scheduler'a (codziennie o 6:30 a.m.) :-))))))))))

a tak w ogóle jak instalowałem czyba 840 to wyrażnie było napisane ze
najpierw soft a potem sterowniki przy instalacji HP na USB i normalnie z
płytki zainstalowałem bez problemu ( czasami instalator ma wszystko opisane
co po kolei robić - najczęściej wciskać next )