!!!PILNIE POMOCY!!!_podział HDD na parycje

Autor: adadur_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 22 Oct 2001 - 07:48:52 MET DST

Sprawa wyglkąda tak: HDD 20GB chce podzielic na 3 partycje (c: 3.8 GB i reszta
na pół). Juz probowalem ale cos mi nie wychodzilo a nie mialem wiecej czasu -
robilem to przy pomocy PartitionMagic 6.0 poniewaz sa na nim daje ok. 7 GB.
Otoż powstaly niby 3 partycje ale tylko 2 są widoczne (3,8 i ok. 7 GB obie
FAT32) ta co jej nie widać (OK.7 GB)w Partition Magoc ma oznaczenie Hidden
FAT32 probowalem ja zrobic na FAT32 ale cos nie mogę. Wydaje mi się że źle
robilem bopodchodzilem w ten sposob ze wszystkie chcialem aby byly Primary a
wydaje mi się ze te dwie po ok. 7 GB powinny być Extendet i logiczne a tylko ta
(systemowa) 3,8 GB jako Primary.

Czy kotoś mogłby skomentowac moje posuniecia.
Albo poradzic jak to zdrobic aby bylo dobrze.
pozdruffka
adadur
ps. POmimo idocznosci tylko 2 partycje sysyem chodzi ok ale uciekła gdziej
przestrzen jednej parycji. Jak wszystko pójdzie OK to i tak sformatuję partycje.