BIOS - pytanie o opcje

Autor: Piotrek (piotrek_at_skrzynka.pl)
Data: Mon 22 Oct 2001 - 07:44:13 MET DST

Witam!

Mam troszke amatorskie pytanie do Was o dokladne wyjasnienie
mi ponizszych opcji - co one mi daja bo nigdy nie bylem w stos.
do nich pewien ich przeznaczenia :)

A wiec tak:

- AGP DRIVING CONTROL
(i tu jest mozliwosc AUTO lub wpisania numeru HEX)

- ACTIVE TO PRECHARGE
(mozliwosc: TRAS=5T, TRAS=6T)

- PCI DELAY TRANSACTION
(czy to tez odnosi sie do AGP? Po co to jest?)

- AUTO DETECT DIMM/PCI CLK
(ustawilem na DISABLED, co to daje? Chcialbym zauwazyc, ze
w chwili obecnej mam podkrecona pamiec na CAS=2 i inne takie tam,
a takze podkrecone FSB do 140mhz)

Plyta: HotShuttle AK31 KT266
Proc: Athlon 1.4

Wyniki w SiSoft Sandra2001 Proffesional:
RAM: 858mb i ten na dole 784mb.

Pozdrawiam
Piotrek