dziwna sprawa z twardzielem sory dlugie

Autor: Grzech (surymspam_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 21 Oct 2001 - 19:36:11 MET DST

dostałem nagle BSODa (pierwszego w życiu :)
pod w2k, nic się nie działo, tylko winamp i mp3.
wyglądało to tak, że winamp stanął (jakby mu wyjąć
nagle cd z mp3, tylko że grał z twardziela).
trwało to jakieś 10 sek, po czym bsod
kernel _stack_inpage_error
rozpoczął się zrzut pamięci.
twardziel ostro grał przez 15 min, po czym się
zirytowałem i zresetowałem.
twardziel nie przestał mielić !!!
(choć zgasła dioda)
mielił cały czas, nie wykryło go przy POST'cie
pomogło dopiero wyłączenie/włączenie!!!
po reboocie skandisk nie wykrył błędów.
znalazłem takie cóś w podglądzie zdarzeń:
(w dzienniku aplikacji - fragment)
(...)
Jeden z dysków wymaga sprawdzenia spójnosci danych. (...)
Oczyszczanie 1 nieuzywanych wpisów w indeksie $SII pliku 0x9.
Oczyszczanie 1 nieuzywanych wpisów w indeksie $SDH pliku 0x9.
Porzadkowanie 1 nieuzywanych deskryptorów zabezpieczen.
(...)

oprócz tego w dzienniku systemu:

Typ zdarzenia: Błąd
Źródło zdarzenia: Ntfs
Kategoria zdarzenia: Dysk
(...)
Struktura systemu plików na dysku jest uszkodzona i nie do użytku. Uruchom
narzędzie chkdsk na woluminie D:.
Dane:
0000: 0d 00 00 00 02 00 4e 00 ......N.
0008: 02 00 00 00 37 00 04 c0 ....7..A
0010: 00 00 00 00 32 00 00 c0 ....2..A
0018: 00 00 00 00 00 00 00 00 ........
0020: 00 00 00 00 00 00 00 00 ........
(...)
po resecie oczywiście wszystko bez problemów

czyżby moja półtoraroczna barracuda2 zaczęła się sypać?

--
grzech
odpowiadając na priv, usuń