Odp: Kaszana na dysku - co robic???

Autor: hszan (hszan_at_wp.pl)
Data: Sun 21 Oct 2001 - 19:27:22 MET DST

Użytkownik Beata Gryszka <gryszka_at_interia.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3bd30b0e.2114832_at_news.tpi.pl...
> Witam i bardzo prosze o pomoc !
>
> Mam dysk Barracuda ATA III - 40 GB - jest calkiem nowy - ok 2 miesiace
> uzywania.
> We srode pojawily sie w mijscu niektorych folderow dziwaczne znaczki,
> nazwy plikow sa poprzekrecane, do wiekszossci nie ma dostepu.
> Po przejechaniu Scandiskiem czesc zostala pozamieniana na pliki typu
> File0011.chk ale czesc nadal nie jest dostepna.
>
> Blagam o pomoc - co robic?

Sprobuj uzyc narzedzi z pakietu Norton Utilities Symanteca (Norton Disk
Doctor, Win Doctor itp.) oraz jakimś skanerem antywirusowym bo mozliwe jest
ze masz jakiegos wira.

hszan_at_wp.pl