Re: Seagate ST320413A..głośny powolniak

Autor: personal (deadlog_at_wp.pl)
Data: Sun 21 Oct 2001 - 12:50:50 MET DST

Witold Wilk napisa=B3(a):
> =

> Niejaki(a) ONET <majkels_at_wp.pl> w grupie pl.comp.pecet doznal(a)
> =

> ale jaki? u10, u5, czy nawet i u6? :P
> =

> =

> a moze masz zawalony juz system? to jest windows, domysl sie czego chce=
?
> format, reinstal i milusio powinno byc. taka moja sugestia. to nie dysk=
=2E
> mam dwa, czasem jak zaczne naprawde wariowac przy kompie (zajete 40mb
> [...]

W: panel sterowania > system > gdzie=B6 tam jest taka opcja komputer -
desktop, serwer sieciowy, ustaw na to drugie a ju=BF bardziej dostosujesz=

do swoich potrzeb, u=BFywaj=B1c programiku Cache Manager. Bardzo popularn=
bywa cz=EAsto do=B3=B1czany do r=F3=BFnych "chip=F3w", "enter=F3w" itp.
Pozdrawiam

--
personal outspace communication 1999*2001 (R) deadlog_at_wp.pl
Everything's Alright When You're Down.