Re: Jaka najlepsza plyta pod AMD Duron 1000 (Morgan) ???

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Sat 20 Oct 2001 - 23:44:23 MET DST

Niejaki(a) Brodman <krzysiob_at_astercity.net> w grupie pl.comp.pecet
doznal(a) olsnienia i napisal(a):
> j.w.t do okolo 550 PLN

hmmm... stawialbym na jakiegos microstara, kt266a... ale nei wiem czy w
takiej cenie jest. moze k7 master na amd 761? ja po dzisiejszych 5
godzinnych przezyciach z ecsem na via mam dosyyyyyc :( wyeleiminowalem
doslowni wszystko, co moglo piepszyc sie z systemem, probowalem
wszystkiego. ecs postanowil sie spier* :(

ale to moze zdarzyc sie kazdemu rdzeniowi ;) tak czy siak - microstar
bylby najlepszym wyborem... IMHO.

no chyba, ze wolisz tansze pamieci. wydajnosciowo duzo roznicy nie
odczujesz a bedziesz mial pamiec taniej... - czyli sdramowa msi k7t
turbo le. tylko bierz najtanszego mozliwego durona, zdziebko przekrecisz
go, a potem jak juz beda taniusie kupisz sobie cos z mnoznikiem 15x,
magistrala 133mhz, czyli jakiegos palomino 3000+ :)

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|_________txt by: Scotty - Fallout2 Dev. (Interplay)_____________|