monitor, odświerzanie i migotanie obrazu...

Autor: morgann (talar4_at_go2.pl)
Data: Sat 20 Oct 2001 - 23:27:20 MET DST

Zainstalowałem nowe sterowniki Nvidii do mojej karty graf.
(TNT2 M64) i obraz na monitorze
zaczął migotać. Monitor to Highscreen MS 1770PII,
rozdzielczość 1024x768 i odświerzanie 85Hz, czyli tak jak
było przed instalacją sterowników. Kombinowałem już w
ustawieniach ale nie moge dojść co sie stało, menu ekranowe
OSD pokazuje HF 48 Hz, a VF 60 Hz. Nie wiem czy to dobrze
ale wydaje mi sie że coś tu sie nie zgadza. Nie wiem gdzie
mozna zmienić ostawienie odświerzania poziomego i pionowego.
Przed instalacja obraz był stabilny i nie migotał.
prosze o jakiekolwiek rady...

--
pozdrawiam
Dawid/Morgann