Re: Maksymalna bezpieczna temp.

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_camk.edu.pl)
Data: Sat 20 Oct 2001 - 23:35:28 MET DST

Andys wrote:

> Powiedzcie mi jaka jest maksymalna bezpieczna temperatura dla
> Coppermina. Na stronie Intela nigdzie nie mogę tego znaleźć. Na AMD`kach
> jest index po którym można to rozpoznać, a na Intelu nie wiem, gdzie
> tego szukać.

W pdf z dokumentacją chyba było coś o 85C czy 95C ... a może 110? To i
tak mało ważne, bo żeby się nie zawiesił przy takiej temperaturze to
trzeba go puścić dosyć wolno i dać beznadziejne chłodzenie, np. wyłącznie
pasywne, bo już 1cm radiator z przechodzonym wiatrakiem zabrany od MMX-a
dawał u mnie radę utrzymywać to-to poniżej 70C.

--
Pozdrówka,
        Artur Gawryszczak