Re: Parametry monitora

Autor: Zbyszek (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 20 Oct 2001 - 19:35:48 MET DST

"oleey" <oleey_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> Użytkownik "Adam Zieliński" <adamziel_at_go2.pl> napisał w wiadomości
>
> Witam!
> Parametry te to kolejno:
> (H) - odswierzanie poziome (horizontal)
> (V) - odswierzanie pionowe (vertical)
>
> Czy dobry? Tego nie wiem. W jakiej rozdzielczosci wyswietla te
> parametry? Jakie sa ustawienia monitora w menedzeze urzadzen? Byc moze
> da sie ustawic wieksza czestotliwosc odswierzania pionowego? Jak dla
> mnie to 75Hz to stanowczo za malo (mruga obraz). Napisz jakiej firmy
> jest ten monitor i jakie ma oznaczenie (bedzie na obudowie
> [...]

tak na oko to jest to 800x600
ale to sa aktualne parametry, moze w osd jest opcja technical specs, czy
jakos tak, gdzie byloby podane jakie jest maksymalne odswiezanie, jak jest:
dla 15" - 70khz
dla 17" - 85khz
dla 19" - 95khz,
to jest ok ;))

i zgadzam sie, ze 75 to za malo, skoro ma osd, to jest to co najmniej 15" i
powinno miec chociaz 64khz, a wiec 100 powinno pojsc w 800x600.