Re: kopiowanie dysków

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Fri 19 Oct 2001 - 17:26:06 MET DST

<anbarkh_at_poczta.onet.pl> wrote in message news:3c33.00001923.3bd00b3a_at_newsgate.onet.pl...
> Chcę zainstalować drugi dysk twardy w komputerze. Jak najszybciej skopiować
> zawartośc pierwszego dysku na drugi (lącznie zsystemem operac., wszystko !)?

Jeśli kupiłeś dysk w wersji dla klienta końcowego to zapewne w pudełku
z dyskiem znajdziesz dyskietkę z odpowiednim oprogramowaniem i instrukcją.
Jeśli "zaoszczędziłeś kasę" i kupiłeś dysk przeznaczony dla producentów
komputerów (czyli tzw. OEM) to udaj się na stronę www producenta dysku
i tam zapewne znajdziesz podobne oprogramowanie...
Ja całe życie wierny jestem produktom Western Digital i wiem, że oni
dają do każdego nowego dysku do pudełka dyskietkę z programem EZInstall
(czytaj: i-zi-install czyli "łatwa instalacja") który odwala za Ciebie
całą sprawę za darmo i automatycznie... Mniemam, że inni producenci
oferują podobne oprogramowanie. Powinieneś udać się na www producenta
SWOJEGO nowego dysku, bo oprogramowanie WD nie będzie działało z dyskiem
Maxtora czy Seagate i odwrotnie, ze względu na niewspieranie konkurencji.
Dyskietki z softem dla Twojego dysku możesz czasem dostać w miejscu gdzie
kupiłeś dysk w wersji OEM, czyli nawet nie musisz tego softu downloadować.
Powodzenia!

p.s. Rozwiązania proponowane Ci przez innych uczestników dyskusji są bardzo
kosztowne - Norton Ghost tak jak i Partition Magic to programy komercyjne
i dostępne na rynku legalnie za ok $70 netto. Nie ma sensu wydawać tyle
kasy skoro dostępne są rozwiązania Tobie potrzebne zupełnie bezpłatnie...