Re: Abit Kt7a ....

Autor: R4v (raist_at_poczta.fm)
Data: Thu 18 Oct 2001 - 20:10:09 MET DST

"D.K." <amidar_at_poczta.fm> wrote in message
> A moze juz ktos cos wymyslil ? Plyte
> kupilem w kwietniu z zamiarem zainstalowania w niej z czasem ktoregos z
> nowych Athlonow, a teraz wychodzi na to ze bede ja musial wymienic (brawa
> dla Abita i Amd-ka).

A co ma do tego AMD? Jak w Abicie pracuja nawiedzeni inzynierowie, ktorzy
maja w dupie specyfikacje SocketA to potem tak jest. Athlon XP i chipsety
VIA są w pełni zgodne ze standardem SocketA i współpracują ze sobą bez
najmniejszych problemów (tylko płyty Abita sa zwalone)

> Ps. Jeszcze jedno. W notce z Abita pisze tylko o nowych Athlonach, a co z
> nowymi Duronami ? Ktos to sprawdzal ?

Będzie zapewne to samo.

Raf