Re: Ahtlon Palomino 2 Ghz

Autor: R4v (raist_at_poczta.fm)
Data: Thu 18 Oct 2001 - 20:22:08 MET DST

"Piotrek" <piotrek_at_skrzynka.pl> wrote in message
> No wlasnie - kiedy te procki sie ukaza?

Prawdopodobnie nigdy. W przyszlym roku zostana zastapione przez
Thoroughbred. Wersji 2GHz mozna sie spodziewac najwczesniej w polowie 2002.
Chociaz prawdopodobne, ze dopiero Barton tyle wyciagnie (wlasnie w drugiej
polowie 2002).

> Jaka beda mialy FSB? Na moje proste rozumowanie
> to chyba wieksze niz 133.

Byc moze 166 ale to sa czyste spekulacje.

> Kiedy palomina beda w ogole produkowane w nowej
> technologii? Tzn. inaczej mowiac - kiedy beda zuzywac
> mniej energii?:)

Nigdy. Natomiast Thoroughbred bedzie zuzywal ok. 40% mniej energii.

Raf